Wat is het belang van een goede en consequent toegepaste huisstijl voor je merk/bedrijf?
Ontdek het nu in de MixCom nieuwsbrief
Bedrijven en merken helpen met hun communicatie uitingen zit in het DNA van MixCom. Daarom bieden wij een overzicht met tips & tricks – gecombineerd met interessant MixCom nieuws – aan, zonder dat je er zelf moeite voor hoeft te doen. Het komt automatisch maandelijks in je mailbox. Enorm veel inspiratie en leesplezier gewenst!
Nieuws
De verschillende valkuilen van social media design
Als bedrijf kan je al snel een misser maken op social media. Enkele valkuilen zijn; te veel tekst, een moeilijk te lezen lettertype of een afbeelding die niet van goede kwaliteit is voor elk apparaat.
Wij zetten handige tips voor je op een rij, ben je benieuwd?
Beïnvloed jouw websitegebruikers met een goed UX-design
De Gestalt principes leggen uit hoe een gebruiker visuele informatie waarneemt en verwerkt. Door deze principes toe te passen in jouw UX-design, kan jij een websitegebruiker op de juiste manier beïnvloeden.
Verhalen zichtbaar maken; grafisch of digitaal. Van online-magazines, brochures en point-of-sales materiaal tot banners, flyers, animaties en ander grafisch design.
Ons team met gepassioneerde designers kan jou helpen met het vertalen van een boodschap of bedrijfswaarden naar een functioneel design.
Dit is wat onze designers voor jou kunnen betekenen:
MixCom is een creatief en digitaal bureau voor strategie, marketing, creatie, development en productie. Online Ên offline. Samen bouwen wij aan sterke merken en bedrijven. đđđĨđđ¨đ§đđ°đĸđ¤đ¤đđĨđĸđ§đ en đ°đđđĢđđđđĢđđđđĸđ staan hierbij centraal.
Het belang van een consequent toegepaste huisstijl voor je merk/bedrijf:
Een consequent toegepaste huisstijl zorgt voor een goede eerste indruk, duidelijke uitstraling en herkenning van jouw merk of bedrijf. Daarnaast vermindert een goede huisstijl de kosten op de lange termijn en onderscheid je jezelf van de concurrentie.
Ben je benieuwd hoe je tot een goede huisstijl komt?
De QR-code biedt de optimale brug tussen offline en online marketing. Toch wordt de QR-code maar mondjesmaat ingezet. Zonde! Want je laat kansen liggen.